keskiviikko 10. elokuuta 2011

Sienet, pöllöt, pyllyt ja seeprat!

Jou!
Eilenhän julkaistiin Me&I:n uusi mallisto.
Olinkin viettämässä laatuaikaa illalla mamiranin kutsuilla.




Mä tykkään Me&I:n vaatteista, mutta monena vuonna kuosit ei
ole olleet ollenkaan mun mieleen.
Tästä mallistosta mun mieleisiä olivat







Tästä ankkapaidasta mä välittänyt kyllä yhtään,
mutta erikoinen ylläri pylläri lötyy paidan selkäpuolelta..

Mallistosta ei tällä kertaa löytynyt haalareita, syksy ja seepra kuosit ei
ollut mun mieleen ollenkaan, eikä pöllöt. Kiva ja
ihan raikas mallisto kuitenkin syksyksi tulossa.

Äideille löytyy tästä mallistosta paljon vaatteita, mä mietin
vielä, että tarvitsisinko mä pipoa ensi talveksi, toi musta
perhospipo vois olla ihan passeli!

Mulle on kuitenkin monesti käynyt niin, etten aluksi tykkää
oikein näistä uusista kuoseista, mutta hiljalleen
alan lämmetä niille :)

Ihanat kutsut oli ja meillä oli tosi mukava emäntä ja esittelijä!
Ihania herkkuja oli myös tarjolla. Kiitos!

1 kommentti:

  1. Mulla on itsellä kans kutsut loppukuusta ja omaan silmään sattui kyllä heti ne pöllökuosit, olivat ihania ja semmoinen pitää tilata. Ja sit ne ihanat pöllöhaaremit :) Pst. mun blogissa on pipoarvonta, käyhän osallistuun jos vaikka tuuri sattuis kohdalle kun itse voitin täältä sen Paapiin lelun :)

    -Laura/NauravaNappi.blogspot.com

    VastaaPoista