keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Idea-kansio



Mä olen jo jonkin aikaa kerännyt itselleni
idea-kansiota.

Netti on pullollaan ihania askartelu, käsityö ja väkräys-ideoita,
enkä mitenkään muista näitä mahtavia
oivalluksia, jos en jotenkin koita tallentaa
ja dokumentoida niitä.

Perustin työpöydälleni siis kansion, joihin
keräilen kuvia ideoista, jotka on
mun mielestä hauskoja ja totetutuskelpoisia
lasten kanssa. Kaikki tulevat siis
lähinnä omaan käyttöön.

Tarkoitus on saada ideoita tulevaa ammattiini
lastentarhanopettajana ja toisaalta myös
touhuihin lasten kanssa.

tässä muutamia kuvia ideakansiostani:













Kuvat on bongattu vähän eri paikoista. Pitäis varmaan vähän
tarkemmin vielä laittaa ylös noi osoitteet, mutta
ehkä teen niin tästä eteenpäin!

Kivoja vinkkejä kuvista ja blogeista otan MIELELLÄNI vastaan :D


3 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia!
    Mun pitäisi alkaa kerätä ihan vastaavaa.

    VastaaPoista
  2. Voiskin tosiaan perustaa oman kansion noille ideoille.. :D Mulla nimittäin "Kirjanmerkit"-kohta tursuilee ideoita joita vois "sitten joskus" toteuttaa.
    Käsitöistä olen jo vuosia kerännyt ihan oikeaan mappiin ohjeita tulevaa tarvetta varten, ja lapsen syntymän myötä olen viimeisen vuoden ajan keräillyt myös askartelu yms. ideoita mappiin. Enhän mä muuten tarpeen tullen keksi mitään :D

    VastaaPoista
  3. Mä selailen nykyään nettiä niin paljon ja ihania juttuja tulee vastaan melkeen päivittäin, kätevää! Mä käytän google chromea selaimena ja en osaa käyttää tän kirjanmerkki -kohtaa, jos tässä ees sellanen on, joten siitä se idea sit lähti ;)

    VastaaPoista