torstai 21. huhtikuuta 2011

Ja mitäs mä taas löydän!

Eiiih.

Miten jotain näin ihanaa voi ollakaan.
Vaarallista.
Ajattelin jo varmaan kuukausi sitten, että
mun on pakko poistaa kaikki
feissarin nettikauppatykkäämisten
seinäviestit näkyviltä.

Ihania vaatteita, kivalla alella.
Wilmiksellä nyt Pääsiäisen ajan -25%



H.J.O.R.T.H Copenhagen Dolly mekko,
syötävän retroinen.
Mä en välitä tämän merkin hirvistä,
vaikka vaatteet ovatkin
tuttava mamman mukaan tosi laadukkaita.
Mutta tämä <3



Strarchildin Polka Dot tossut on ihanat.
Isosiskolla on nyt kerhotossuina samaisen
merkin sateenkaaritossut ja nyt
seuraavaa kokoa odottamassa nämä.

Kevät on vihdoin!
Tänään pääsin ekalle pyöräilylenkille
ihanaisen mammaystäväni kanssa!


Tätä on niin kaivannut.

Viimeiset viikot on mennyt niin stressatessa
akselilla opinnot-työ-lapset, etten
ole ehtinyt liikkua yhtään
(tai ajatella mitään muutakaan).

Tänään eka pitkä pyörälenkki ihastellen lahden toisenpuolen
mahtavaa pientaloaluetta raittiissa ilmassa.
Pyöräily on mahtavaa <3


4 kommenttia:

  1. Ihana mekkonen! Kiitos haasteesta, olen vaan nyt laiska kun olen jo osallistunut siihen aiemmin :)

    Lämmintä pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Ajoitkohan meidän ohi? Jos mä saan joskus pyöräni huollatettua ja jaksaisin polkea, haluaisin ajella Mustavuorelle. Sinne menee pururata tuolta lahden päästä. Olen kerran hiihdellyt sinne ja on aina ollut mielessä, että pitäisi tulla kesällä katsastamaan paikka. Oletko käynyt?

    VastaaPoista
  3. Rva Kepponen, varmaan ajettiin juu! Ihanaa seutua kyllä. Mä en ole käynyt Mustavuoressa kun joskus ihan tosi kauan sitten, pitäis varmaan mennä ulkoilemaan sinne joku ilta! :)

    VastaaPoista