sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Messuilta!

Lapsimessut oli kyllä oikein positiivinen kokemus.

Lähdin messuille aika varautunein fiiliksin,
mutta lapset viihtyivät
tosi hyvin! Olisi tietysti auttanut jos lasten isä olisi
ollut mukana, mutta hyvin pärjättiin kolmisinkin.

Mulla ei ollut mitään erityisiä saalistamiskohteita
messuilta, mutta mukaan tarttui aika
kivoja juttuja, joita olen jo aiemminkin kuolaillut.


Oikukkaan ihana farkkuhame!


Missä ässä peliä olen jo katsellut aiemmin Stockalla,
mutta messutarjouksena -20% kelpasi mulle!



Taikakissann värit on ollut meillä lainassa
kirjastosta ja nyt myös omassa hyllyssä.

Ihana Prinsessa kirja löytyi Kirjatorin pisteestä!

Ipanapaa kultiin myös! Ipanapa on meidän kaikkien
lemppari! Helle sai joulupukinlahjana Ipanapa 3
levyn ja sitä on kyllä kuunneltu ahkeraan :)

Oli oikein kiva messupäivä!
Illalla jännätään vaaleja!

2 kommenttia:

  1. Vaalit oli vähän turhankin jännät, plääh. Telma oli myös katsomassa ipanapaa kun se pääsi iskän kanssa eilen uudestaan messuille. Minulla jäi kokonaan tuo oppi&ilo katsastamatta.

    VastaaPoista
  2. Mä kans tajusin, että oltiin missattu muutamiakin mielenkiintoisia messukojuja, mutta juup. Oppi&ilo on ihan jees. Mä tykkään varsinkin noista Taikakissan kuvituksista kovasti. Aakkosmuistipeli on hitti!

    VastaaPoista